Fizjoterapia – zadbaj o sprawność ruchową już dziś

Fizjoterapia jest dziedziną medycyny, która ma za zadanie poprawić sprawność fizyczną organizmu, łagodząc ból oraz przywracając swobodę ruchową pacjenta. Fizjoterapeuta w swojej pracy wykorzystuje własną siłę fizyczną, umiejętności manualne oraz wspomaga się urządzeniami fizykalnymi takimi jak ultradźwięki, pole magnetyczne czy laser.

Sprawność ruchowa odgrywa niezwykle ważny element w życiu każdego człowieka. Brak swobody ruchów oraz ból, są powodem utrudnień w codziennym funkcjonowaniu. Dlatego tak ważna jest profilaktyka, która może uchronić przed coraz częściej występującymi chorobami aparatu ruchu. Bóle kręgosłupa stały się wręcz normą społeczną. Z ich powodu cierpią już nie tylko osoby starsze lub pracujące fizycznie, ale także ludzie młodzi, a nawet dzieci. Nie ma znaczenia czy jest się mężczyzną, czy kobietą, wszyscy powinniśmy dbać o to, aby nasze ciało utrzymywało nas w najlepszej formie przez całe życie. Warto pomyśleć o tym już jako osoba młoda, mając na uwadze, że im później zadbamy o swoje zdrowie, tym szybciej nasz organizm zaalarmuje nas o tym, że nie wszystko funkcjonuje w nim tak, jak powinno. Zobacz więcej na https://www.rehasport.pl/fizjoterapeuta/warszawa,c,s

Rehabilitacja – jedyna szansa na powrót do pełnej sprawności fizycznej

Bardzo ważnym elementem fizjoterapii jest ruch. Aktywność fizyczna od zawsze stosowana była jako część składowa każdej rehabilitacji. Choć w początkowej fazie powrotu do zdrowia np. przy złamaniu kończyn zalecany jest odpoczynek, to w późniejszym etapie osoba chora musi wykonywać ćwiczenia, które poprawią zakres ruchomości oraz siły mięśniowej. Rehabilitacja jest więc niezbędna do tego, aby pacjent jak najszybciej uzyskał pełną sprawność ruchową i żył pełnią życia.

Trening funkcjonalny Gdańsk – skorzystaj z pomocy trenerów w Rehasport

Trening funkcjonalny Gdańsk w Rehasport to ćwiczenia, które pozwolą wzmocnić,  siłę mięśni a tym samym przyczynią się do poprawy ogólnej wydolności organizmu. Trening polega na wykonywaniu serii powtórzeń w szybkim tempie, dbając o dynamikę ruchów. Ćwiczenia odwzorowują codzienne czynności tak, aby angażować te grupy mięśni, które najczęściej wykorzystujemy podczas rytmu dnia. W Rehasport Gdańsk pracuje grono doświadczonych trenerów, którzy zdobyli odpowiednie wykształcenia oraz posiadają praktykę również w pracy ze sportowcami. Dzięki ich wsparciu Twoje ciało dowie się, jak wielka jest jego moc sprawcza, dodając Ci siły i energii na każdy dzień.