Chirurgia ręki. Gdańsk miastem najlepszych specjalistów w kraju

Urazy i wszelkiego rodzaju kontuzje przekonują nas, jak ważny w ludzkim ciele jest każdy jego element. Kiedy coś zawodzi, wtedy doceniamy i wyobrażamy sobie, jakby wyglądało nasze życie bez nóg czy rąk. Łatwo się o tym przekonać kiedy doznamy złamania np., ręki. Przez kilka tygodni, życie, które dotychczas prowadziliśmy, ulega całkowitej zmianie.

Ogranicza nas ból i chwilowa bezużyteczność tej części ciała, która bierze udział w wykonywaniu prawie każdej codziennej czynności. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że  pacjent cierpiący z powodu choroby, która ogranicza jego normalne funkcjonowanie, szuka  pomocy u najlepszych specjalistów.  Jest to szczególnie istotne kiedy mówimy o chirurgii ręki. Gdańsk jest jednym z miast, w którym operacje na tej strategicznej części ciała przeprowadzają najlepsi specjaliści w kraju. Chirurgia ręki Gdańsk to hasło, które powinno zaprowadzić Państwa do kliniki Rehasport. Doświadczeni lekarze oraz doskonała opieka reszty składu naszego personelu to gwarancja powrotu do zdrowia w najlepszych warunkach.

Rehasport – ortopedia na najwyższym poziomie

Budowa ręki to niezwykle skomplikowana konstrukcja, która wymaga wiedzy nie tylko z zakresu chirurgii podstawowej, ale także chirurgii naczyniowej oraz medycyny plastycznej. Dopiero połączenie tych trzech dziedzin z zakresu medycyny daje możliwość przeprowadzenia udanej operacji dłoni. Chirurg ortopeda w Rehasport, to najwyższej klasy fachowiec, który pomaga tysiącom pacjentów odzyskiwać pełną sprawność w obrębie kończyn górnych. Operacje ręki są najczęściej  konsekwencją zmian, jakie zachodzą poprzez rozwój chorób zwyrodnieniowych oraz  urazów. Operacja może być także spowodowana rozwijającą się chorobą np., Dupuytrena czy Kienbocka. Niezależnie od przyczyny, nasi lekarze mają odpowiednią wiedzę i umiejętności, dzięki którym każdego dnia pomagają naszym pacjentom odzyskiwać pełną sprawność ruchową. Rehasport to ortopedia reprezentująca najwyższy, światowy poziom.